Pagina's

maandag 17 januari 2011

Retro jurkje

Ik lees heel graag het blog van Ingthings, bijna iedere dag wat moois om naar te kijken en wat leuks om te lezen. Meestal lees ik alleen maar nu toch een keer gereageerd op een ruiling want dit jurkje is helemaal mijn ding en tot mijn verbazing, zeer aangename verbazing was ik 1 van de gelukkige die dit jurkje mocht ruilen. Ik vind hem echt helemaal super en eigenlijk vind ik het zonde om te maken maar zo laten liggen is ook zonde want ik denk dat Ella mijn jongste er net nog in past. Ze vindt de jurk ook leuk dus die gaat voor van de zomer gemaakt worden en ik hoop dat ie favoriet wordt. Vanmiddag gauw beginnen aan mijn kadootje voor Ingrid.Nou, zucht, steun en kreun, af en toe doet blogspot vervelend en ik krijg de link naar Ingthings er niet in daarom  http://ing-things.blogspot.com
Ik had mijn pakje al snel opengemaakt zonder te bedenken dat een foto wel leuk zou zijn, hieronder nog de leukigheidjes die op en om mijn pakje zaten. Zo leuk om zo maar een pakje te krijgen.

1 opmerking:

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...