Pagina's

maandag 2 mei 2011

uitslag Give Away

Wegens het overweldigende aantal reacties :-)
heeft iedereen die een reactie heeft geplaatst gewonnen.
Dus Tamara,
Helen, Nadine,Wenda, 
Sofie, Kaatje,
Bianca en Anoniem
mail je volledige naam en adres naar info@miesenmoos.com .
Kijk nog even in de winkel voor welk patroon je wilt,
er zijn 6 verschillende.
En laat weten welke je wilt.

OPROEP!
Woon je in de buurt van Hoornaar (bij Gorinchem) en wil je naailes volgen.
Dan heb ik nu de perfecte naailerares voor je die binnenkort een aantal plekjes vrij heeft.
Meestal heeft ze een wachtlijst (ik heb ruim een jaar moeten wachten totdat ik terecht kon).
Ik volg inmiddels een aantal jaar lessen bij Ruth
en ik kan me geen betere lerares voorstellen.
Ze is van alle handwerk markten thuis, 
breien, haken, borduren en natuurlijk naaien.
Heb je belangstelling stuur een mail naar info@miesenmoos.com,
dan krijg je van mij het tel. nummer van Ruth.

4 opmerkingen:

  1. Ik stuur je vlug een mailtje, JIEHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook? Serieus? HOERAAAAAAA!! Alvast bedankt, ik stuur je meteen een emailtje.
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Ik heb het patroon net binnen gekregen. Heel erg bedankt!

    groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey,ik heb het patroon binnen super bedankt gr.bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...