Pagina's

vrijdag 3 december 2010

Speldenkussen in een vintage kop en schotel

Af en toe neus ik op Etsy rond en vind ik allerlei leuke en mooie creaties. Zo zag ik ook speldenkussens in vintage kopjes of potjes, helemaal geweldig. Dat wilde ik natuurlijk zelf ook wel maken en zie boven het resultaat. De vulling in het kopje is met naaldvilten gemaakt, ik heb eerst een bolletje gemaakt en toen ben ik in het kopje verder gegaan. Je bent er effe zoet mee maar dan heb je ook wat. Tenminste als je niet zo`n leuke hond als ons hebt die het nodig vindt om hem helemaal te slopen. Met spelden en al die ze gelukkig niet binnen heeft gekregen. De kop en schotel is gelukkig nog heel.
Kan ik weer opnieuw beginnen maar nu ga ik het proberen met een stukje schuimrubber in het midden. Misschien kost het dan wat minder tijd maar ik weet niet of dat dat goed gaat met de naalden. Gelukkig had ik de foto`s nog zodat ik hem nog aan jullie kan laten zien. Het zal denk ik eventjes duren voor ik weer een nieuwe heb gemaakt. Eerst ook naalden voor het vilten bestellen want die zijn bijna op.
Het vogeltje en paddenstoelen komen van de Sprookjeskamer. De paddestoelen zijn wel in de maag van de hond verdwenen maar gelukkig had ik net weer nieuwe gekocht bij de Sprookjeskamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...