Pagina's

maandag 21 februari 2011

Leuke foto van flavourites live

Sorry dat ik zo lang afwezig was, ik heb van afspraak naar afspraak gehold en tussendoor het hoognodige werk gedaan. Iedere dag dacht ik, morgen een blogbericht maken maar de dag was weer voorbij voordat ik er erg in had.
Ik kwam er net achter dat we op de site van 101 woonideeen genoemd zijn, dank je wel Lili Kluver.
Dit is wat ze over ons zei: Mies of moos in aktie, dat vond ik ook een heel goed idee. Het idee van de stand, een gezellige huiskamer vond ik heel leuk. Ik kende deze shop niet, ze hebben ook hele leuke zelfmaakideeën, die gaan we dus volgen!’
En wie zich afvraagd hoe ik er uitzie, tadaa dit is moi achter de naaimachine.
Zie onze kaartjes in het midden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...