Pagina's

dinsdag 5 juli 2011

Retro jurkje

Alweer een hele tijd geleden heb ik wat geruild met Ingrid van Ingthings. Een geweldig retrojurkje kant en klaar uit de stof knippen en even stikken dacht ik. Nu bleken niet alle afmetingen te kloppen helaas dus enig bijstellen was vereist om het toch nog goed in elkaar te krijgen. Blij dat ie klaar was en nu kan die gedragen worden dacht ik. Maar ondanks dat ik dochterlief had gevraagd of ze de jurk leuk vond, voordat ik hem in elkaar ging naaien, bleek ze hem nu niet meer leuk te vinden. Zucht. Ze heeft hem in ieder geval, omdat het van mij moest, 1 dag aan gehad maar ik denk dat ik hem aan een hangertje op een leuke plek neerhang als decoratie. Want moet je nou toch kijken het is toch een plaatje.

2 opmerkingen:

  1. Wat een superjurk! En die kousen en klompjes erbij, smelt..... Hier helpt het nog wel eens om een jurk een tijdje weg te leggen, en na een paar weken blijkt de aversie opeens verdwenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig jurkje en het staat haar ook erg lief. Jammer dat ze hem niet wil dragen.
    Dan inderdaad maar ophangen en wie weet als ze het jurkje dan vaak ziet ze het toch nog mooi gaat vinden.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...