Pagina's

vrijdag 3 februari 2012

Goedesmorgens!

Dat is even lekker wakker worden! Het is om precies te zijn 7:55 als ik de mail check. Aaha, een 'blogbericht' van beesandappletrees enne.... krijg nou wat! Ik heb een giveaway gewonnen!
Nu had ik beloofd om een link naar... op mijn blog te zetten, dus hierbij!

Dit geweldige blog wordt geschreven door Martine oftewel Miss Bee, hier vind je heeeeel veel superleuke DIYtutorials, links naar andere blogs en zoals Martine schrijft: Writing about everything lovely, inspirational, delicious, creative and fun!
Graag wilde ik ook een link erbij zetten naar 1 van mijn favorieten maar ik kan niet kiezen! Ga zelf maar kijken, het zal je even zoet houden....

liefs Miss Moos




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...