Pagina's

donderdag 17 mei 2012

Nieuw! Prachtige juwelen

Juwelen is het beste woord om deze prachtige sieraden te omschrijven! Al jaren ben ik fan en draag ze overal bij, nostalgisch, klassiek maar ook origineel, eyecather op een feestje of bruiloft bij je mooiste jurk maar ook draagbaar bij een spijkerbroek! Op de Olmenhorstfair van 25-28 mei presenteer ik ze voor het eerst en na de fair komen ze in de webwinkel nadat ik mooie foto's heb gemaakt. Hieronder alvast een voorproefje van dit moois! Prinsessenjuwelen met Swarovski crystals van Michal Negrin, uit Israel....

De klokken en tassen van Miss Moos laten nog even op zich wachten, wachten op leveranciers en materiaal en half presenteren vind ik geen optie, met alle vakantiedagen en sluitingen zijn we zo weer bij de zomervakantie, ik ben benieuwd of het voor die tijd wel gaat lukken, ik houd jullie op de hoogte!

liefs Miss Moos





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...