Pagina's

woensdag 28 juli 2010

Terug van vakantie



En toen we terugkwamen was het weer bloedheet, een heerlijke relaxte vakantie gehad met een koel huisje met airconditioning. Maar ja thuis hebben we dat niet dus zat er niets anders op dan het puffend even uit te zingen. Inmiddels lijkt het alweer lang geleden want de temperatuur is al een stuk lager. Gelukkig moet ik zeggen want die warmte is niet echt mijn ding. Op een Grieks eiland is het goed te doen, lekker lezen aan de rand van het zwembad, een beetje rondrijden in een auto met airconditioning en `s middags siësta in een koel huis, meestal einde van de middag naar het strand, heerlijk. Na terugkomst was het weer wennen aan het Nederlandse tempo, voor het eerst kom ik terug van een vakantie en heb ik mijn tempo op een lager pitje. Dank je wel Thassos voor een fijne vakantie.
Nu zit ik met mijn neus weer in het werk maar wel het leuke gedeelte ervan, creëren. Binnenkort een tipje van de sluier van een nieuw product.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...