Pagina's

woensdag 25 januari 2012

Onwennig & spannend!

Joehoe! de nieuwsbrief is de deur uit... Verandering bij Mies&Moos! de eerste van het nieuwe jaar Mies&Moos, onwennig zo zonder Mies. Want klopt alles wel? Ben ik niks vergeten? Wat gaan ze hier van denken?
Maar nu ga ik me toch ook uitleven op het blog, zoals beloofd in de nieuwsbrief, eerder 'durfde' ik niet, Mies hield meer het blog bij vorig jaar en eerst de nieuwsbrief de deur uit. Stapje voor stapje dan maar.... En spannend om samen met Mies dit blog bij te houden, omdat we vriendinnen zijn en zo elkaar blijven versterken en inspireren!
Ja, gisteren waren we aan de Yoga, relaxed daarna en moe want het was ook hard werken! En onze Hollands/Amerikaanse teacher was grappig met zijn Nederlands-Engels... af en toe kon ik het niet volgen dus werd het go with the flow! En de les eindigt met mooie woorden (gelukkig stond het ook op een papiertje)

moge de zon je leven lang je verwarmen
alle liefde je omringen
en het ware licht binnen in je
je leiden op je weg
SAT NAM

liefs Moos
i love Adolie Day©

2 opmerkingen:

  1. Aaah wat een mooie tekst en dat go-with-the-flow is juist helemaal Zen toch? Niet over nadenken, gewoon doen. Misschien is dat ook wel de juiste instelling voor je start om zelf te bloggen, zonder Mies. Succes in ieder geval, maar dat gaat je vast en zeker lukken! En wat een schattig 'roodkapje', groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx voor de feedback, en ja, dat is de bedoeling, mijn gevoel volgen in alles wat ik doe en samen met Mies het Mies&Moos blog bijhouden. Of eigenlijk moet ik zeggen, we schrijven er allebei op, zonder overleg dus onze eigen stukjes!
      Adolie Day (van roodkapje) is 1 van mijn lievelingsillustrators, van haar wordt ik helemaal happy!

      Verwijderen

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...