Pagina's

donderdag 12 januari 2012

Verandering


Eigenlijk staat niets vast,
anders zou er geen mogelijkheid zijn tot verandering.
Shireen Stooker

Verandering is er zeker geweest de afgelopen jaren bij Mies&Moos.
Uitbreiding met naast Lijsje en nachtkleding ook kinderkleding.
Koerswijziging met het afgelopen jaar de nadruk op de DIY.
Maar altijd met Mies&Moos samen aan het roer.
Soms harrewarrend en standvastig in eigen ideeën en mening.
Maar ook aanvullend en uitdagend naar elkaar.
Maar veranderingen loeren altijd om de hoek
niet altijd makkelijk
maar als je ze accepteert
leiden ze je naar de weg die je moet gaan.
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van Mies&Moos.
Het is mijn eigen keus,
een keus die ik voor mezelf moest maken.
Werk en privé waren volledig uit balans.

Mies&Moos wordt een eenmanszaak
onder de enthousiaste leiding van Monique.
Het blog blijven we nog samen doen,
omdat de vriendschap en creativiteit blijft bestaan.

Je kan me ook volgen op mijn nieuwe blog
een blog over handwerken, vintage en hergebruik van oude materialen.
Met patronen van mijzelf en links naar anderen.
Het blog is zowel in het Nederlands als Engels geschreven.

liefs Mies

4 opmerkingen:

  1. Dat is even schrikken, zeg! Maar gelukkig blijft Mies@Moos wel bestaan en je hebt vast een goede keuze gemaakt! Ik wens jullie alletwee veel succes verder en zal beide blogs blijven volgen!

    Groetjes, Annamiek van Eigenwijze Breisels

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Annamiek, het is voor ons alletwee nog ontzettend wennen maar we komen er wel.
    groetjes Mies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte, Michelle, met het doorzetten van de beslissing. Maar als je hart het zegt, dan is het goed. En jullie hebben zo'n enorme goeie start gemaakt in de afgelopen jaren met de webwinkel dat ik zeker weet de Moos het een plaatje van een winkel laat blijven :-) Hartelijke groetjes uit Spanje voor jullie allebei!!! En vergeet LaMarelle niet, mijn favo-merk ;-)
    Lara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Lara. Leuk om wat van je te horen all the way uit Spanje. La Marelle vergeet ik zeker niet, ook 1 van mijn favorieten.

      Verwijderen

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...