Pagina's

donderdag 23 februari 2012

Gijs en de jurkjes van Lijsje


Een bestelling van Gijs! (een tijdje geleden...) En aangezien Gijs niet op voorraad is kon ik aan de slag!
Eerst stof knippen, daarna verven, fixeren, naaien, vullen en in elkaar zetten. Stofjes uitzoeken voor de kleding, bijpassend garen, knippen en maken.
Ook voor Lijsje stofjes opgezocht om wat frisse nieuwe jurkjes te maken. Deze jurkjes en foto's van Gijs komen snel in de webwinkel te staan.


Er gaat ook weleens wat mis, nu met fixeren van de verf, 1 Gijs had een geel gezicht doordat ik stoom gebruikte met fixeren, haha.... dat werkt dus niet en was ik vergeten want het was even geleden dat ik geverfd had, gelukkig had ik er meer tegelijk geverfd met rood en blond haar! Bij de volgende ronde verven gaat er een extra gezicht voor 'halve' Gijs mee....

liefs Miss Moos


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...