Pagina's

maandag 6 februari 2012

Sneeeeeeuuuuwwww!... en ijs

Alles aan de kant! Voor een echte winter met sneeuw en ijs, en tjonge... wat vreselijk om even te stoppen met werken en na schooltijd naar de ijsbaan te gaan in de polder! Beetje wiebelig op mn schaatsen, ook al had ik zaterdag ook al op het ijs gestaan, met de slee en 2 kids erop achter me aan over de baan. Genietend van het zonnetje en oooo... Wat was deze mooooooiiiii aan het eind van de middag, een grote rooie bal laag aan de horizon. Vandaag weer net zo, wie had dat nou verwacht! Zaterdag was het het mooist, met nog verse sneeuw, een stukje wandelend aan de overkant van de straat(dijk), langs het kanaal met Leonie, de jongste van mijn 2 meisjes... wat wonen we toch mooi, dit is elke dag genieten! Helaas nog niet gelukt om een foto te maken van 'mijn' roodborstje in de tuin (volgens mij zit ie er al jaaaren - hoe oud kan een roodborstje worden?), elke keer istie weer weg als ik mijn camera ga pakken. En daarom een foto van een ander roodborstje, uit Marieke's tuin van ClubGeluk, ik ben al een tijdje verliefd!

Liefs Miss Moos




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...