Pagina's

dinsdag 15 maart 2011

Creatief dagje

Vandaag was een heerlijke dag, 
het leek allemaal wat minder te worden toen gister de auto
naar de garage moest.
Hoe moet dat nu met alle afspraken, zwemles enz.
Gewoon lekker niet gaan,
een andere moeder lief aankijken
en voila alles geregeld.
Had ik zowaar de hele dag de tijd om aan nieuwe ontwerpen/patronen 
voor van de winter te werken.
Moos is met de stoffen bezig die al aardig vorderen,
hierbij zitten stoffen met oa. vogeltjes
die we gaan gebruiken voor patronen voor de babykamer.
Vandaag het ontwerp voor een kussenhoesje uitgeprobeerd
en ik vind het zo jammer dat ik het niet kan laten zien.
Het ziet er o zo lief uit.
En er komt nog heel veel leuks bij,
voor het wiegje,
aankleedkussen
en aan de muur.
Het komt niet vaak voor dat ik zo ongestoord
bezig kan zijn
dus ik heb genoten vandaag.
Trouwens ook van het heerlijke zonnetje.
Doet je weer denken aan sweet summer days.
Bovenstaande illustratie is van Limoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...