Pagina's

vrijdag 1 april 2011

Sunday market

Helaas zijn wij er niet bij as. zondag.
Wij zitten met ons hoofd in winterse sferen voor de komende wintercollectie.
Half april gaan de vertegenwoordigers alweer op stap met oa. onze collectie
dus het is voor ons even aanpoten.
Omdat een markt toch ook wel weer veel voorbereiding vraagt laten we deze keer voorbijgaan.
Maar ook zonder ons is het zeker de moeite waard om een kijkje te nemen
met een goed gevulde portemonnee
want er is zo veel leuks te vinden.
We zijn er wel een klein beetje bij want onze bekende kaart met aankleedpoppetjes
zit in de goodiebag van Huize Pippemuis.
Ook op de Sunday market, PuckUnlimited.
Mijn middelste dochter past de Mies en Moos kleding niet meer, helaas.
Dus ik op zoek naar een leuk merk 
met wat grotere meisjesmaten
waarmee ze er niet gelijk als haar 17 jarige zus uitziet.
Zoals je aan de foto hierboven ziet
is mijn missie geslaagd.
Dus zoek Puck even op as. zondag.

Zoals jullie gemerkt hebben is het rustig op het blog.
De nieuwe collectie vraagt veel tijd die er op de een of andere manier niet blijkt te zijn.
Dat komt veel van jullie waarschijnlijk bekend voor.
Het zal denk ik tot half april rustig blijven.
Er staan wel wat patronen in de planning.
Het gebreide vestje is bijna klaar, die met de nopjes.
Een granny square met bloem.
Ik hoop in het tweede gedeelte van april de tijd te hebben om het uit te schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...