Pagina's

donderdag 23 december 2010

Best Christmas wishes


Het was van mijn kant wat stilletjes de afgelopen dagen, nogal ziekjes, kids thuis en heel veel te doen voor de webwinkel. We hebben de lay out van de winkel al een stuk veranderd maar zijn nog druk aan het experimenteren wat sommige misschien al gemerkt hebben. Alle stoffen die we hebben liggen moesten op de foto, dat is nog knap lastig kan ik je vertellen mn. de kleur is een ding maar ik heb mijn best gedaan. We hebben aardig wat stof verzameld in ons atelier, er bleef altijd wel wat over als we kleding of beddengoed hadden laten maken. Dus al de lieve mooie stofjes zijn straks te koop in de webwinkel, een gedeelte staat al in de winkel maar er volgt nog meer. Morgen duik ik met mijn neus in de fournituren om die in kaart te brengen en ook daar zit veel leuks tussen.
Monique en ik willen iedereen een hele fijne feestdagen wensen, volgend jaar veel voorspoed, gezondheid, liefde, geluk en creativiteit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...