Pagina's

maandag 13 december 2010

Bloemen haken

Ik heb zo mijn blogs die ik volg, mn. over handwerken maar ook een aantal andere, die komen vast nog wel eens ter sprake. Een tijdje terug keek ik op Crotchet with Raymond en zag dat ze een prachtige jas (of zoiets, een muts kan je het niet noemen) had gemaakt voor een theepot. Geweldig vind ik hem. Voor de bloemen noemde ze twee boeken waar ik er eentje van in het Nederlands heb kunnen vinden 100 bloemen om te haken en te breien (Lesley Stanfield), van de voorkant werd ik al helemaal blij maar toen ik erin keek helemaal. Allerlei ideeën waar ik het allemaal wel niet voor kan gebruiken kwamen bij me op. Maar waar ik de eerste bloemen voor gehaakt heb was er daar niet een van. Ik had niet bedacht dat ik bloemen voor een pony zou haken maar als je dochter verkleed mag gaan rijden op een pony genaamd Flower denk je toch al snel aan bloemen om te versieren.

Helaas ontbrak de tijd me enigszins en heb ik maar 2 bloemen zelf kunnen haken maar met behulp van wat kant en klare bloemetjes was een een mooi geheel. En dochterlief is supertrots op haar gewonnen beker.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke blog met veel mooie dingen! Bedankt voor de tip!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a note. Replies will be placed on this blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...